Big boobs

Skrivet: 2009-04-26 Kl. 18:32:21
Jag är nyss hemkommen från en dag på stan med lovern och Nisse. Har en massa att uppdatera er om men ont om tid. Johan fräser köttfärs så det står härliga till i köket och duschen väntar. Eller den skriker efter mig faktiskt.

Frågan lyder:

Är Stockhomare skitigare än resten av Sveriges befolkning.


Jag kan nästan svara på det själv. Ja. Jag har spenderat en dag ute här och som vanligt känns det som jag kommit hem från en fyradagars festival. Vattnet färgas svart i handfatet när jag tvättar händerna. Så det kanske inte är så himla glammigt här ändå.
Jag var och provade ut en ny Bh på en butik som Johans syster rekommenderade i Nacka. Change heter den. Tjejen som jobbade där och hjälpte mig att prova ut en Bh i MIN storlek. Hon var underbar. Madde heter hon för er som kan besöker Butiken.
Fantastisk affär, med bra priser..
Jag bad btw att få tvätta händerna innan jag tog i vitt tyg för att inte smutsa ner något. Det var hon tacksam över.

Nu ska ni få höra på något sjuk. Jag betonar med djup röst: SJUKT.
Eftersom jag alltid fått sy till kärringbhar jag hittat så har jag inte vetat om min egentliga storlek. Trodde jag hade 75FF. Bara en gissning men ändå.

Vill ni veta min riktiga storlek?
70J.
Jag höll på att svimma inne i butiken.


Oj oj, jag ska berätta mer om min helg sen. Men nu blir det dusch och mat med Älsken.

 
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0