Carolaäcklet

Skrivet: 2009-04-30 Kl. 20:27:00
är på teve så jag gömmer mig i sovrummet.. Jag är nämligen livrädd för henne. Det är inte så att jag lägger benen på ryggen om "främling" dyker upp utan det är mer det är Jehovas vittnen eller livets ord som får mig att stelna till. Håret reser sig på armarna.

Sett detta??.


Tror hon är Sverige rikes "Devil In Disguise". Alla är förblindad av hennes storhet, hennes röst och hennes skönhet. Är jag den enda som tror hon gör en "Sten frisk" och spränger hela jävla allsången på skansen i luften.??
Först kastar hon krukor och sedan tar hon det till en högre nivå...Bygger upp det hela

Är det bara jag som ser detta.? Är det exakt som i alla skräckfilmer där en person ser alla övernaturliga ting medans omgivningen tror denne är psykiskt sjuk.
Visst är jag psykiskt sjuk men ingen kan väl Missa djävulsögonen?? Mord i blicken??!

KOM IGEN!!

Håll med mig nu:








VART FAN ÄR PIZZAN NUDÅ?!!
2 Kommentarer



Postat av: Helen

haha fast så mycket har jag inte tränat. men nu tänkte jag och nattiz börja igen. Jag känner mig supertaggad eftersom det är så kort tid kvar till högsommaren. haha, Jo det är bara jks fel att jag har gått upp i vikt, jag var ju hurtig innan, men nu har jag förvandlats till en soffpotatis. :/

jo men visst, ju mer info och expertis i huvudet, desto tyngre ;D Ja du är så välkommen nästa gång du kommer hit, säg till i förväg så ställer jag till med rejält huspartaj nästa gång du kommer. Vadå, äter du dåligt? :(

Ha de underbart vännen. Hälsa din johan du med. :) Puss

2009-05-02 @ 20:49:50
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon är lite . . . . . . . . . . udda

2009-05-06 @ 12:24:06
URL: http://dollychild.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0