Du ljuva hämnd

Skrivet: 2009-04-29 Kl. 16:00:19

 



Ja det här att man mobbas kan jag inte ta för allvarligt.
Det är juh inte så att jag skulle bilda maskopi med var
och en av damerna. Inte heller att jag berättar för båda hur
dom snackar skit om varandra. Eller att jag kanske förgiftar en
av katterna och säger till hela gården att det var tanten som
alltid kastar ut mat till djuren. Nej jag skulle ABSOLUT inte
ställa till så att dom till slut hatar varanda. Så deras ilska och
hat tas ut på någon annan än mig och mina kilon.
 
MEN JÖSSES. Jag har väl annat för mig. Vad tror ni egentligen?

2 Kommentarer



Postat av: Ida Legeryd

Har du läst mitt mejl? :)

2009-04-29 @ 19:29:14
URL: http://idalegeryd.blogg.se/
Postat av: Helen

haha, glad att jag har nått fan av min blogg. :) jo nog hade vi romantik, var sådan romantik i luften därnere, värme, vackert landskap, franska kärleksballader. Även om det sistnämnda inte är att föredra såhär på hemmaplan så var det pricken över i:et därnere. Fan vad duktig du är som gått ned så mycket på så kort tid. Jag har inte gått ned något alls och börjar tappa gnistan helt. Jag vill också ned till 65 så jag har runt 15 kg kvar. Känns som dö-nit! På fredag börjar jag igen med "mitt nyttiga liv" Imorgon ska jag på grillpartaj med mitt umgänge, sedan fortsätter kvällen med älsklings umgänge och deras respektive :)

Vad ska du ha för dig på valborg då? :)

Saknar dig, vore kul å få återuppleva din härliga humor! Visste inte att en människa kunde göra ett sådant intryck på endast en helg. :) Ha de underbart! Puss kram

2009-04-29 @ 19:39:33
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0