Du ljuva

Skrivet: 2009-04-08 Kl. 16:34:31
du älskade lille vän, som ligger och blundar och väntar på mamma i frysen. Jadå jag kommer snart. Strax efter "that 70`s show" kommer jag.

Jag pratar självklart om colan, min älskade cola. Zero självklart. Det stod i valet och kvalet mellan den och mat resten av dagen. Man hör så mycket olika skit om vad som innehåller vad och vad det gör med en osv.'
Hur tänker ni?
Jag har läst lite om detta nu på nätet och tydligen så ska inte iaf cola light/zero innehålla några onyttigheter (nåja, som man går upp i vikt av).

Dricker ni cola light på veckorna?

Jag är bara så sjukt trött på vatten hela tiden. Jag äter vanligtvis 1-2ggr/dag. Ibland tre. Jag dricker långt över 2l vatten/dag. Mellan målen blir det så himla trist med bara vatten. Det smakar ingenting i munnen och ciggen blir inte lika goda.


Jag vet att mamma rullar med ögonen nu! Du kan sluta rulla mamma!!
Inget kommer emellan oss, mig och min cola.
Inte ens du!!!
Eller...
hur mycket betalar du?

Skämt åsido.
Jag dricker inte kaffe,
Jag dricker inte te
Jag äter därför sällan fikabröd såsom kakor och "choklad till kaffet". Kanske när man är bortbjuden men det har aldrig hänt att jag handlat hem det själv.
Jag köper aldrig chokladkakor eller annat götta ensam.
Jag äter inte feta såser annat än till pizza då och då.
Jag äter på Mc donalds varannan månad kanske, om man inte har något annat att välja på.

Jag älskar sallad, i alla dess former.
Jag äter rotfrukter och vill gärna ha grönt på tallriken, för att jag tycker om det.

Dock är jag en helgtjockis som gärna myser framför teven med mina älskade. Det innebär också att man mular en del. Det blir chips, godis och ibland ostar.

Alla som har en partner vet vad jag menar.(?)
Man badar, hoppar i pyamasen, virar in håret i en handduk och sjunker sedan ner i soffan med täcken och kuddar. Tända ljus och hela kittet.
Man ska titta på tre filmer och är "helgtaggad"
Först komedin och sen skräcken.
Aa you know.

Man vill moffa.


Jaja det jag vill komma till är att det är slut med göttat nu. Förutom unnardagarna.
Men lite lycka kan man väl få behålla?? Colan!
Jag kan äta en gång/dag bara jag får behålla den.

Hur frossar ni? Vad är ert lyx?
Vad ser ni fram emot och blir sugna på om kvällarna?


Nu kommer jag älskling. Inget ska skilja oss åt, tills du tar slut. Då skaffar jag mig en ny.



0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0