Föreställ er att ni entrar en fest och möts av

Skrivet: 2009-04-10 Kl. 14:20:41

den här synen.





Vad tänker ni nu? "So what, 3 killar!!"
Det stämmer absolut. Men vad somliga av er inte vet är att det är mina 3 gamla som nya kärlekar.
 
Fr. v
Stefan, bland dom 3  bästa åren i mitt liv. Underbar människa. Han betyder fortfarande enormt mycket för mig.

Mitten, en skäggig älskling. Johan. Två år nu snart!

Sist och minst (av dessa tre) är Emil, min första kärlek, Den bästa pojkvännen jag kunde startat mina tidiga tonår med. 3-5år.

Riktigt bra killar, har väl aldrig haft dåligt omdöme när det kommer till män. Mina tidigare lovers lever bra liv och har vissa nytt kärleksmatreal (självklart).

Önskar dom all lycka.

Allt detta på tio år!
Sa jag att jag trivs i förhållanden?

Nu ska vi in till stan och öla med svärmor, det ni.
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0