Haha se på fan alltså

Skrivet: 2009-04-29 Kl. 21:14:57
Zikkan o Monkan  om Roomservice:
Tjena tjejen! Det e bara att du o killen kikar förbi, ni e ju grannar jue! Vi kan knäcka en bira o spela lite Rockband! =) osså har ni ju världens sötaste hund! =D Ses! //Zikkan
29 April, 19:33





Haha Zikkan och Moncan jag är redo för rockband. Jag är inte så duktig men jag gör mitt bästa. Jag har 2dl sprit och två cider i detta nu! Men det kan bli mer till helgen om lyckan är framme.
 Johan är på. Han gillade er. Han är också en rockig jävel.
Nisse får stanna hemma så vi slipper skämmas om han pinkar på er nya fina matta. Det vore lite pinsamt.
Sen kanske vi kan snacka om ett lägenhetsbyte också när vi ändå är igång (?) Vad sägs?
Haha skämt åsido det måste vi.

Hare bra


(kul att ni hittade hit förresten)
1 Kommentarer



Postat av: monkann

Heeej!

Haha.. Zikkan sa IDAG att han hittat din blogg och skrivit här.. jag hade ingen aning, han har glömt säga det ;)

Blev så chockad (men jätte glad) att ni hade varit o knackat på, typiskt att vi inte var hemma då haha. Det är så sällan folk bara "trillar förbi" här i sthlm så jag kunde ju inte undvika att undra varför lite, men det förklarar ju saken om han bjudit in er :D jätte skojj!! vi måste som sagt dra ihop lite grill o lite festigt någon dag :) Bara kul att lära känna dom man bor bredvid! Ha det fiiint!

2009-05-07 @ 21:16:16
URL: http://rowena.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0