några knäckebrön senare

Skrivet: 2009-04-07 Kl. 17:42:25
sitter jag fortfarande och fryser i min morgonrock som får mig att se ut som Buddah.
Bergmannen handlar, Johan tittar på teven med hög volym. Han tittar på något kulturellt program på tvåan i hopp om att jag ska bli imponerad tror jag...



Jag vill inte vara ensam längre. Men jag vill ha godis fortfarande. Fast jag vill ha en pojkvän som springer ner och handlar det åt mig, Jag vill också att han styr upp 5 degiga tjejfilmer.
Sen vill jag att han tänder ljus i hela rummet och ger mig en stor puss i pannan så jag vaknar ( ja eh, alltså jag tänkte vila en timme nu)

Sen skulle vi mysa och han skulle berömma min skönhet var tionde minut.

JAG SKULLE BLI LYCKLIGAST  I VÄRLDEN








Nisse badade badkar igår. Sedan solade vi.




Ursäkta askisen. Den är inte jättestor.
Johan och Nisse är bara ovanligt små.


0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0