När du får oväntat besök

Skrivet: 2009-04-02 Kl. 18:31:32
Sorry Emelie, Gevalia har jag inget. Men euroshopper snabbkaffe duger väl? Du dricker juh ändå inte kaffe.??
 
Aw mah gaard vad kul.
Synd att vi är inne i träningsperioden nu annars hade vi kunnat slå klackarna i taket likt förra helgen.
Synd var ordet.
Vår tid kommer, vi får gå ut på något annat.
Sen ska vi på Frallaträff på Lördag, Erik och Lene kommer och sover innan deras resa till Kanariefågel eller vart sjutton det var, Jag bryr mig inte heller, för jag passar inte i grönt.

Nu: Promme med Bergman och sedan Ikea med Swan och Laura (Som inte var en hora tyvärr?)

Helt plötsligt blev jag så här glad. Utan macka

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0