Ni får ursäkta

Skrivet: 2009-04-01 Kl. 13:54:07
bloggkrisen jag går igenom men det är bara sååå fint väder ute. Det är vår för sjutton (och arton).

Jag började dagen med en lång rask promme med Nilsey och vi stötte då på den största rottweilern mitt öga skådat. Nästan 80kg Bruno.
Nisse överskattar som vanligt storleken på hans stora lilla kropp, busar och "kaxar". Bruno var överseende med lillskiten min som tur var.

Sedan är ju min älskis hemma och pluggar i två veckor. Så vi har spenderat förmiddagen på balkongen. Nisse jäser han också. Men blir snabbt andfådd när solen ligger på. Bäst att alltid ha en flaska vatten med sig i sommar. Även kortare turer.

I eftermiddag blir det powerwalk utan Nisse. Han har fått nog idag.
Så ni förstår att jag har fullt upp med pojkarna hemma. Dom suger musten ur mig.


Så nu när man "legat i" ett par dagar börjar tröttheten ta sig. Tar en pause från verkligheten och ligger ett par timmar under täcket nu tror jag.
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0