Nu kör vi

Skrivet: 2009-04-30 Kl. 19:00:28
Jag har varit så sleten idag pga näringsbrist att jag nästan svimmat så fort jag rört mig. Det har ingenting med dieten att göra då jag nu senast käkade tre nävar chips för att få energi. Det är bara som så att matlukt äcklat mig i ett par dagar.Så jag har levt på cigg och cola och det är väl ingen vinstlott i hälsa direkt.,

Vi har fått ett erbjudande.
Eller fyra erbjudanden och det är förbannat svårt



Tre tikar.
Det är inte frågan om  vi vill ha två hundar för det är bestämt sedan länge att vi vill ha ett syskon till Nisse. Vi är så pass erfarna nu och har all tid i världen. Priset är extremt bra  pga att vi har en speciell deal så det är inte heller den väsentliga frågan. Men smakar det så kostar det OAVSETT  hur lite det handlar om. Vår ekonomi är i botten nu. Om ett par månader är det jobbigaste över men om ett par månader så finns heller förmodligen inte tiden till en valp.
Men det är DÅ dom behöver varandra dom små grynen. Men det är jobbigt med en valp. Men samtidigt hur underbart som helst.

Jag vet inte, vad tycker ni? Jag är 50%-50%.

Jag skrev juh som innan att det var fyra erbjudanden. Den sista är en chihuahuahane som är lite äldre.
Men då handlar det om andra frågor. PASSAR dom ens ihop osv. Men man slipper den jobbiga valptiden.
Och hur mycket jag än älskar Nisse så finns det ett hål i hjärtat efter Gonzo som aldrig kommer kunna fyllas upp av en ny hund men jag är ändå inne på en chihuahua. Det är inte så konstigt. Finns folk som köper golden efter golden för att efterlikna den första dom hade som barn. SVÅRT

(Detta är inte hunden)




Jaja, vi lämnar det nu.


Nu ska jag ta en bärs och beställa pizza som jag hoppas kunna äta av....Varva ner lite=)



Ha en trevlig sista april och försök att inte elda ner något. Det går fort utav bara helvete!
1 Kommentarer



Postat av: julia

söta hundar :)

2009-05-04 @ 11:05:55
URL: http://jaolias.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0