och jag orkar inte

Skrivet: 2009-04-07 Kl. 15:37:53
blev just så eftermiddagstrött. Gillar när det är kallt och friskt i lägenheten men nu vill jag bara rulla in mig i två täcken.

Johan har pluggat borta idag så jag fick någon timma för mig själv som snabbt rullade förbi.
När han kom hem var han på dåligt humör av någon anledning jag inte orkat ta reda på ännu. För det gick ut över mig. Han har demonstrerat sin ilska av att städa runt här. Rätt bra sätt att avreagera sig på. Men han smäller och dräller så det står härliga till. han har varit kort i tonen och har en sur uppsyn.
.Jag vet inte vart han vill komma med det faktiskt..
Han förväntar sig att jag ska fråga tror jag....

Grejen är bara den att jag inte är ett dugg gladare, bara det att jag är tyst. Jag har sjuka cravings efter godis och någon serie. Umgås med någon som tyst kan spendera en eftermiddag i soffan eller sängen med mig, Allra helst helt ensam.

Eller bulla upp sig med en vallgrav av kuddar med bara en lampa tänd. Läsa en mysig bok och götta sig.

Men tyst ska det vara

Tyst sa jag





Är jag nå sugen då?



1 Kommentarer



Postat av: Helen

jag sitter och mumsar på min marabou non stop nu. haha. :P

vad pluggar johan till föresten? Puss

2009-04-07 @ 18:48:41
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0