Roomservice

Skrivet: 2009-04-15 Kl. 19:33:04

Om 40 min börjar roomservice. Från vår gård!! Det är alltså våra grannar som rustar med hjälp av Dregen den här gången. Spännande. Johan pratade med dom när han var ute med Nisse och vill verkligen bjuda över mig själv på en öl om jag gillar resultatet.. Haha

Nej men det verkar vara ett roligt par.

Johan själv är på fotboll med sin gamla barndomskompis. Han rusade bara in här och gav mig en flyktig puss i pannan. Han tog inte ens emot middagen jag erbjöd. NÄNÄ

Jag ska kolla han skjortkrage när han kommer hem. Efter läppstift och myskparfym.



Synd bara att han inte bär skjorta.
Få kvinnor använder läppstift och myskparfym....
 DAMN

Jaja, nu ska jag bada och sedan äta upp hans mat. När han kommer hem så säger jag att jag slängt den och frågar vad han ätit. Sen mobbar jag honom för att det förmodligen var kebab eller korv han åt. Efter det går jag runt här och håller in magen och när han då säger

- Vad smAAl du är!!

Då fräser jag likt en katt tillbaka

- Till skillnad från dig din otrogne tjockis!!


Kolla roomservice nudå!!

1 Kommentarer



Postat av: Zikkan o Monkan

Tjena tjejen! Det e bara att du o killen kikar förbi, ni e ju grannar jue! Vi kan knäcka en bira o spela lite Rockband! =) osså har ni ju världens sötaste hund! =D Ses! //Zikkan

2009-04-29 @ 19:33:46

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0