Som smör sa ja

Skrivet: 2009-04-10 Kl. 13:45:49
haj haj biter kaj

Jag sitter endast iförd ett linne i sängen. Har sköljt av dagens ranson av stekyta. Lite röd är jag allt. Bergmannen väckte oss vänligt men bestämt med att börja göra i ordning frukost i köket i morse. Vi sov med öppen dörr så det var inte så mycket att göra. Sa jag att klockan var 8?
Det gjorde mig ingenting dock. Jag satte mig på balkongen och drack cola zero och rökte lite marlboro lights. Johan och Nisse kom också ut och där har vi gassat hela förmiddagen. Killarna fattar ingenting alltså. Att sitta i vårsolen i en timme motvarar ungefär 3 timmars solning i Juli så det är bara att passa på.

Medans jag, ambitiös som jag är, sitter insmetad i rapsolja och steker min skandinaviska hy sitter dom bara och njuter.
Hehe
Vänta ni bara. Vi får se vem som sitter och är vit som en lactal i slutändan
vänta ni bara


1 Kommentarer



Postat av: Kisen

Rapsolja? är det bra? :)

2009-04-11 @ 11:21:20

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0