Söndag

Skrivet: 2009-04-05 Kl. 10:53:09

Vilken helg jag haft. Är helt färdig, färdig som artist, flickvän, matte och vän idag. Jag orkar knappt prata.

Började med fredagsmorgonen. Upp med eller när jag tänker efter innan tuppjäveln. Städa, poa och in till centralen och möta Emelie. Underbart väder. Men jag tror jag aldrig sett så många människor på en och samma plats. På flera platser. Vi tog en promenad inne i stan innan vi åkte hem. Kungsträdgården, ner till kajen, gamla stan upp mot slussen. Jisses vad varmt det var. Blev nästan för varmt med en tröja (och det var tidigt på morgonen).

Sen åkte vi hem, handlade frukost på Ica och gick ner till stranden och åt där.





Sen promenerade vi vidare hela sträckan längst med vattnet här i Sätra. Det är så underbart vackert här. Trots att jag kommer från en kuststad och borde vara van vid Skärgård vet jag ingen plats i South Harbour som kan eller borde jämföras med dessa guldklimpar.








Emelie fotade med sin telefon och prickade in två fina bilder på Nisse





Han njöt av vår promenad. Släpper honom lös så han får springa av sig när vi går där.

Sen när vi kom hem bar vi en av gårdens bänkar till baksidan där vi satt och solade någon timme till...




Jisses, nu ligger Johan och tjatar om filmen jag lovat se med honom. Vi ska spendera dagen i sängen. Uppdaterar om någon timme igen.

hej

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0