To the road of no return

Skrivet: 2009-04-07 Kl. 22:13:59
 
Fotboll, ishockey, trav..................VAFAN!!



Bästa låten på länge


Det blev inget godis.
Om ni nu tror och tycker jag är duktig så kan ni tänka om.
Jag orkade inte handla helt enkelt.


Jag tror min dåsighet, frossan, likgiltigheten kom med våren.
Pollen alltså.

För mig finns det toppar och dalar. Inget däremellan. Är jag glad så är jag glad, är jag nere så är jag själsligt död för en stund. Det vänder fort.
Olyckan har alltid en bästis och dom går på porrklubb och knullar ångestLena i tandläkarstolen.

Ursäkta dom fula orden, dom bara kommer. Fula och fula förresten. det är väl en tolkningsfråga. Men jag tror och hoppas att dom flesta som snokar runt på den här rosa sidan vet vad som gäller.
Vänd annars, vill inte ha dig här.

Måste ringa min läkare.
Jag har pratat med både Amanda och Stina idag. Båda mår sämre, fysiskt.
När ska det gå över?
Jag ka knappt ligga på ryggen längre. Sitter jag i samma ställning för länge låser sig kroppen eller så kan jag inte trycka ner hälen fullt ut.
Trodde det skulle bli bättre när jag började motionera mera men så var tydligen inte fallet. Testade även att stå upp i flera timmar igår. Knakade i ryggen hela tiden.

"Kratch kratch kratch"

Låter som en tjockis som stoppar in för många chips åt gången i munnen.



Sluta tugga på  min ryggrad din jävel

1 Kommentarer



Postat av: Helen

gillar också den låten! :) Uscha vad jobbigt med din stackars rygg :( Hoppas läkaren kan ge dig några tips eller nå.. Puss

2009-04-09 @ 18:09:57
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0