Den bittra sanningen

Skrivet: 2009-04-20 Kl. 20:36:55



Har jag visat er min hängröv någon gång?
Om inte, varsågoda



Haha, den är bitterljuva synen får Johan utstå var dag då jag aldrig orkar knäppa byxorna.




Men Stina vinner titeln "Whitetrash Arsel no1"
Haha, hon var bakis och hade mina mysbyxor och boots en sommar.
Extremt vackert-.



Här har vi också en klassiker. Gubbrumpan. Inte något man vill kela med kanske men det är ändå underhållning på hög nivå.




Ja den ena är värre än den andra
1 Kommentarer



Postat av: kristina

Lite kul att titta på:)



Hoppas att ni repar er från branden, det är nog jobbigt bara det.



Och tusen tack för din fina kommentar hos mig, tyvärr ligger jag ett par sidor efter bland kommentarerna och är ganska seg emellanåt.



Kram

2009-04-20 @ 23:18:46
URL: http://branden.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0