Varning

Skrivet: 2009-04-22 Kl. 19:18:01


Känner ni min vrede genom skärmen eller? Jag tror alla pojkar känner av den här hemma. Killarna gömmer sig inne på sina rum och Nisse är med Johan.

Bergman handlade sprit i Fredags. Det finns en vodka kvar.
Kanske tar in hallspegeln och festar med mig själv.
Då får jag parta med någon med utmärkt musiksmak.

Grabbarna kanske hittar mig så här imorgon


Då skyller jag på henne, hon i spegeln. Som alltid ska visa sig på styva linan och vara värst.
Jag var juh tvungen att slå henne i shotshävartävlingen.

Jag ska fundera på saken en stund.

Vet ni varför hormonerna tog över?
För att internet är skit på dagarna.
För att teven är skit på dagarna.
För att min mobil är död sedan ett par dagar.
För att Johan var en skit idag.

Vet ni vad han gjorde den jäveln? Jo, jag bad honom om att lämna min mp3 hemma pga att det alltså inte finns något att göra annars. Jag hatar att promenera utan musik eller telefon.
Men han struntade i min vädjan, struntade.
Därav starten av min dåliga dag. För att hålla igång så städade jag lägenheten istället.

Ja Ja, om man ska ge sig på spriten nu?


 

Milow. Jag har egna cigg och egen sprit, får jag sitta med dig och titta på vackra tjejer?
Jag är en bra kompis. Ganska bra iaf.
Men jag är rolig att festa med.
Vad säger du? Ska vi slå våra påsar ihop?
Du får smaka vodka.(?)
Hör av dig!
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0