Beat me up

Skrivet: 2009-04-02 Kl. 13:39:31


Okej I know. Vintern känns väldigt långt borta men fick den här mysiga bilden av Lillasyster nyligen. Jag och Nils ute på promenad.

Min lilla plutt börjar repa sig ordentligt efter sjukhusvistelsen. Han har visserligen varit pigg som en brunstig lärka dom sista veckorna men vi har ändå kört på dietfodret som läkaren sagt. Men han har inte fått i sig all näring han behöver utan fodret har varit bra för hans lilla mage. Så han har blivit så smal den här tiden.

Men NU börjar hullet sätta sig igen och han är vildare än någonsin.



Som han älskar äpplen. Har en rolig video också men kan tyvärr inte ladda upp den själv.





Myser i solen.
Lustigt med hundar.
Jag kan sitta och titta på Nisse i timmar.Älskar alla hans små egenheter och hyss.
Klart det bli jobbigt ibland. Även hundar har sina dagar.


Ni har kanske förstått att jag är utan kamera och ger knappt mobilkameran en chans.
Så nya bilder är det ont om nu tyvärr. Synd för vi ska på frallaträff på lördag.



Så vitt blev håret. Inte en helt ärlig bild då kameran är useless men vadå?



Här har ni min arga pojkvän. Han gillar inte morötter, därav minen. Jag tvingade honom nämligen att äta upp sina morötter. ´No pain No Game.

Johan: Du har ju skurit så jävla stora bitar!!!!
Nicolina: ÄT JOHAN!
Johan: Okej...

Mmm det gäller att välja sina argument, tänk på det tjejer!

Samma visa nyss när Emelie ringde. Vårt säkert tionde samtal idag.

Johan: FAN vad ni pratar!
Nicolina: Mm kanske det.
Johan: Jaha?
Nicolina: Ja!
Johan: Okej...


.
1 Kommentarer



Postat av: Helen

superfin vinterbild på dej och nisse. :) är det från kilafors? Puss

2009-04-03 @ 20:46:48
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0