Utkast: ...

Skrivet: 2009-04-20 Kl. 17:30:51



Oj vad jag borde uppdatera nu.
Jag gör mitt bästa

Emelie kom och överraskade oss i Torsdags. Med sig hade hon sin lilla valpflicka som vi brainstormade efter namn åt. Det fick bli rockstar superNOVA. Jag är självutnämnd gudmor. Jag tror inte Emelie har några invändingar på den punkten.
Jag ska lära valpen att komma när jag skriker "GUD KALLAR".

Vi har ätit en massa (!) snask. Över ett kg godis, tre chipspåsar, dipp och hembakad pizza. Tror ni jag har någon ångest då? Men ändå kan jag ana en smalare midja idag. Det är isf väldigt sjukt.  Men jag tackar ja. Jag kan inte bevisa något än för jag hittar inte måttbandet tyvärr.  Gillar inte att mäta och väga...Vet ni vad jag gillar? När mina senast för små byxor är för stora. Då är jag nöjd. Det är en bit kvar dock
Om jag kunde orka träna ocksså det blir någon fart!!

(HAHA jag googlade "muscular women" för att hitta en passande bra bild men fick syn på den här. Är detta definitionen av en muscular women så är jag juh redan där, för länge sedan)



Btw ser det ut som hon har en väldigt hårig mutta eller en pung.

Johans syster Linnéa rekommenderade en bra underklädesbutik med STOOORA storlekar. Var inne och kikade och det verkar stämma bra. 65-100 A-J

Jag har nog 75GG eller något. Jag har aldrig hittat en Bh som passat perfekt så jag vet inte min riktiga storlek. Alltid behövt sy om och knusslat ihop mina Bh:ar själv. Måttligt roligt. Många gånger när jag går på Hm eller Lindex önskar jag att jag hade en B-kupa. Det finns såå mycket bättre och större utbud.
Själv har man fått sy om tantbh:ar.

Jag ska handla upp mig där sen när jag har pengar.
Lite dyrare men ändå överkomliga priser.
Bikini behöver jag också



Internet har tokat hela dagen. Nu är klockan halv sex och jag startade skriva halv elva i förmiddags. Så det får räcka så  här för en stund.


håll till godo
2 Kommentarer



Postat av: Ida

2009-04-20 @ 18:40:58
URL: http://ida€
Postat av: Ida

Jag tror att jag har sett en sådan annons på blocket. Får du hunden då den är valp eller måste du vänta tills den är 8 månader? Jag skulle vilja ha en svart, lika som du har :) Tycker de är superfina, jag vill ha en liten hund som är "mer hund" än en chihuahua och liknande raser. 8000 är ju inte alls dyrt för en sådan hund, jag trodde de kostade mycket mer. Tack så mycket för hjälpen! :)

2009-04-20 @ 18:43:03
URL: http://idalegeryd.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0