Vild och galen

Skrivet: 2009-04-26 Kl. 22:16:59
Vi struntade i Söndagsfilmen den här gången. Inget som föll oss i smaken faktiskt.
Johan tittar på Filip & Fredrik och jag uppdaterar mig i bloggvärlden.

Jag känner mig lyrisk. Jag har en sådan feelgoodkänsla i kroppen. Men ändå lite smått nervös. Över vad vet jag inte. Det som komma skall kanske. Eller snarare vad  som komma skall. Ni förstår väl att man är nervös när det väl känns bra efter allt skit som varit sista året? Man vågar inte sig på ett flin nästan. Något fanstyg väntar alltid runt hörnet.

Nisse ligger på golvet och gnager på sitt nya ben. Ett litet dyrare och nyttigare ben husse köpte i Nacka medans jag badade i bh:ar.

Jag har nästan gått ner fem kilo den här månaden. Bara sådär apropå, Det gör mig också glad. Med tanke på att jag skriver det med chips i munnen.
Svenska Lantchips om någon undrade?

Idag har vi varit med Linnea och hennes Jocke i södra delen av hagaparken, jag åt en sallad och johan någon olivröra.
Vi kastade boll med Nisse och tittade på folk. Läste Aftonbladet och slängde av oss skorna. Sen så åkte vi som skrivet också till Nacka och inhandlade Bh:n.

SÅ har dagen sett ut. Jag är helt slut faktiskt. Men ska tvinga mig själv att vara vaken en timme till.

Minst


0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0