yeah stupid

Skrivet: 2009-04-06 Kl. 13:29:19
Hua vad jag fryser. Det är korsdrag i lägenheten.
Har solat nu på förmiddagen. Det tar sig!!

Imorse var vi ute och sprang!! Igen. andra gången på en vecka. Det låter rutinerat, vilket det visseligen också är. Men det är inte toklöpning jag pratar om.
Inte heller "springer till nästa stolpe och sedan tar en cigg".
Någonstans däremellan snarare.

Vi har en hage här på berget där dom tävlar hoppning vanligtvis men som vi brukade flitigt med Nisse idag. Vi testade nämligen agility med Nils. Han tyckte det var hur kul som helst och´när han sprungit klart varvet vi körde la han sig på rygg och inväntade berömmet.
Han gillar applåder fanstyget till hund.

Vi träffade också varghunden Dexter och pudeln Ludde på vår runda.







Ikväll ska jag vara en riktig fotbollsfru. Supporterfru åtminstone. Vi ska in lite tidigare på ett Djurgårdenhak och dricka pilsner. Johan ska dricka pils. Jag ska dricka måttligt med ramlösa så jag inte blir pinknödig. Han tycker nog jag är jobbig som jag är  med mina förberedelser

Frågor som dykt upp hittills.

1. Måste vi slåss?
2. Måste vi stå?
3. Ska jag ta med dyna att sitta på?
4. Får man röka?
5. Ska jag måla ansiktet??
6. Måste jag sjunga nationalsången och isf, måste jag hålla handen på hjärtat. (Tro mig, det kommer aldrig hända)

osv....


Jag ska bara följa med och se glad ut, kanske bröla med i klacken om det känns bra

Önska mig lycka till



Nu. Nana sig lite.
1 Kommentarer



Postat av: Pajje

Det glädjer mig att du tar en bild på norra stå :)

2009-04-07 @ 02:06:43

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0