cowabunga

Skrivet: 2009-08-16 Kl. 16:53:32


Min lillasyster Mimmi och hennes pojkvän Krille har varit här och hälsat på i helgen. Dom har gjort stan, shoppat, varit på museum och Voicekonserten. Nu är dom på stan igen. Riktigt mysigt att ha lillasyster här.

Johan och jag som fortfarande är sjuk har tagit det lugnt hemma. Försökt sova lite extra och ladda batterierna. Blir Söderhamn i veckan. Ordna lite inför mina  studier. Jag berättar mer när bitarna är på plats.

Nisse är mammasjuk idag. Han trycker sig hårt mot mig och vill hångla mest hela tiden. Pusstruten min. Blir varm i hjärtat av mina goa killar (som jag för övrigt ska ta ut och bajsa snart)

Jag påminns hela tiden om hur mycket Nisse och Leo liknar dessa två.






Klockrent.
Nisse = Pumba, hans aptit, vänlighet, fjärtar (odörer), storsinthet. Latmasken som har stort tålamod när Leo klättrar runt på honom och försöker fiska med honom på äventyr.

Leo = Timon .Hjärnan bakom allt (anser han själv), lite mer avvaktande och misstänksam, lurig men go, vill gärna ha ett bekvämt liv och hittar ofta på hyss på den slingriga vägen till hundra procentig perfektion.



Hahah. my gayboys. you gayboys
1 Kommentarer



Postat av: Madde

Haha, jag tycker också att det stämmer bra in på dom :)

2009-08-17 @ 19:39:14
URL: http://http:/maddeplutten.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0