En snabbis

Skrivet: 2009-08-25 Kl. 18:41:19


Kass uppdatering igen jag vet. Men jag har startat plugget och det knycker mycket tid. Den resterande tiden spenderar jag med djuren, mannen och Emilie över luren eller när hon är här, vilket är både nu och då.
Det är mina ljusaste stunder i livet. Ha ha

Emilie är bäst. Hon är hal som en jävla ål, högljudd som en.....mås och arg som ett bi när det vill sig väl. Hon är kvick som fan och har alltid huvudet på skaft. När jag inte orkar tvingar hon mig och när jag absolut inte vill se dagens ljus sitter hon på min sängkant och stirrar på mig tills jag gör som hon vill. Hon får oftast sin vilja igenom den där donnan.
Men dom tur är så råkar hon vara en himlans vettig typ. Den vettigaste jag vet just nu.

Jag beskyller henne dock för mina fuckingjälvaskit-kilon jag gått upp i sommar. Vanlig cola hit och dit.

Men som tur är älskar jag henne för den hon är och har lagt av med den där skiten. Jo visst, jag är en föredetting. 
Nu får det vara slut på colan. Vatten is the new black. Drygt som bara den är det. 

Men vad gör man? Jag kan ju inte väga 7 kilo mer än jag redan hatar att jag gjorde. Nej nu jävlar blir det avokados. "20kr eller inte. 

Nu ska jag rasta dogsen.


So long gayboys
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0