Möhippa i full fart

Skrivet: 2009-08-08 Kl. 15:45:35


Jag ska absolut dela med mig mer av den här helgen när den är färdigupplevd men bjuder på en försmak från idag när vi mötte ett annat gäng som hade möhippa. Vem tycker ni var finast?? (Jag stod för smink och hår)


Dom köpte kondomer av Helen iaf


Emilie och jag har slitit ut våra fantasiceller för den här helgen. All we got, all we are.
Här efterfestar vi hos Nattis tidigare i somras och skulle tillverka blöjor av hushållspapper.
På skoj alltså. På skämt hörni. Många verkar tro att detta är en seriös blogg.


Det är det inte





Tänk vad jag är kvinnlig ändå

Och vet ni mer då? Det är en jävla tur att jag redan har Johan i mitt nät, för jag skulle aldrig få någon ny kille.
Han är liksom.....van mig.,


so long gayboys
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0