Möhippa

Skrivet: 2009-08-12 Kl. 01:42:21


Här är ett klipp från kvällen vi satt på vårt fina berg i Sätra. Underbar plats som passade sig bra för lite mysdrickande.

Helgen blev faktiskt lyckad i den mån det gick att få ihop. Eftersom ingen hade enorma summor pengar att spendera fick vi hålla oss till en mindre budget som att vi fick lägga lite mer energi på att få ihop något trevligt utan att glida omkring i en Limo hela helgen.
Haha när den dagen kommer ska jag byta alla mina tänder till guldtänder.

Men det blev ändå en vansinnesrunda på stan med uppgifter som Helen fick ta sig an. Mer bilder och filmer kommer.
Mysmiddag hemma, Gröna Lund och hemmafest.

What happens in Sätra stays in Sätra så jag håller min mun stängd. Tolkas på värsta tänkbara sätt.
haha




G´natt gayboys
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0