Mat-Tina

Skrivet: 2009-08-05 Kl. 00:11:45


haha, kan inte förstå att jag faktiskt var rödhårig här. Det var förra Oktober. Nu är det andra bullar. Andra bullar pratade jag och Johan om idag också.
En reklam med en skåning och Mat-Tina dök upp på dumburken och Johan utbrister "Uäääk, Mat-Tina".
Då påminde jag honom om att tidigt i vårt vänskapsstadie nämnde han att han tyckte Mat- Tina var en sexig kvinna.

Åhhnej, dom ska inte få komma undan. Släng korten på bordet bara.
Det är synd för Johan är alltid (numera, efter flera års erfarenhet) beredd på ett offensivt spel från min sida.
Han har alltså byggt upp ett starkt försvar. Hal och snabb som en jävla iller är han. 

Han fintade snabbt med  "Ja men det sa jag för att du inte åt på den tiden, jag ville att du skulle hitta en förebild med lite kurvor"

Öhh??

HAHAHAHAHAH.

Be careful what you wish for man.



Eller skit samma

varsågoda









You Just Might Get It


1 Kommentarer



Postat av: Helen

haha snygg fatsuit nico, å ja, har sett kissies läppar nu. Varför kan ingen vän vara snäll att säga till henne. ringer dig senare bejbi :) Puss

2009-08-05 @ 12:10:02
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0