Ville bara hissa

Skrivet: 2009-08-16 Kl. 17:20:22

våra andra grannar Moncan och Sickan som verkligen är världens bästa. Dom hjälpte oss med hundpassning när vi behövde hjälp och det ska dom verkligen ha en varsin stjärna i himlen för. Underbara lättsamma människor!! Känns tryggt när Sthlm annars kan kännas stort och kallt att man faktiskt kan lita på sina grannar. Det är guld värt.

. Moncan har nyligen öppnat en nagelstudio här i Sätra och jag och Emilie har redan fått chans att testa flera roliga behandlingar. Bl.a Ögonfransförlängning.


Hon är jätteduktig och proffsig att ha att göra med. 



(Klicka här eller på bilden för att komma till hennes hemsida)

Så är ni här i Sthlm på visit tycker jag verkligen ni ska se efter om hon har tid. Hon är verkligen duktig!

Nu under sommaren har vi alla varit ute på så mycket och spenderat mycket tid borta men i höst kommer det nog bli ett och två glas cola på balkongerna med filtar och cigg.

ÅHHHÅÅ vill verkligen göra fint här nu nu nu. Boa lite inför vintern.
Symaskin önskar jag mig. En liten behändig en. Det skulle vara hur kul som helst.-


Jo förresten, vet ni vad Nisse och leo fick senast Moncan och Sickan var utomlands??
Ett litet blått nagellack endast för hundar. Hur sött som helst.

Stort tack kära ni.



Kiss kiss gayboys

1 Kommentarer



Postat av: monkan

oooh snuttan! <3 taaack :D

Du är så go, vi är sååååå glada o ha er som grannar ^^

kraaam

2009-08-23 @ 01:41:24
URL: http://rowena.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0