Fullspäckad dag

Skrivet: 2009-12-08 Kl. 12:25:14
Vilka antaganden jag har idag. Först och främst har 5 chefer på mina gamla arbeten sagt upp sig eller gått i pension. Inga referenser alltså.  Vad ska man göra?

För det andra så hade jag visst läkartid idag mellan 13-14. Telefontid alltså. Det blir till att sitta och vänta för det brukar inte ta längre än 7-10minuter.

 För det tredje så ska jag och käraste Zikkan vara på andra sidan stan halv tre för jag ska kastrera Nisse. Eller veterinären ska.... Kemisk kastrering.

För det fjärde så hade vi tvättstugan nu kl 11-15. Det är ju bara att glömma.

För det femte måste jag sitta med en massa plugg hela kvällen, minst.

För det sjätte så skulle jag bara vilja gömma mig på en öde ö tusen mil ifrån verkligheten.

Om man bara kunde trivas i Svea rike om vintern då? Jag är trött hur jag än beter mig. Natten till Söndagen sov jag 12 timmar, sedan tittade jag på en tecknad film och la mig därefter igen, sov två timmar, tittade på två filmer till och tog en promenad med hundarna och sov slutligen 12 timmar till. Fortfarande trött. Jag längtar tills jag har fulla händer igen.






Vi hörs ikväll
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0