New blogg

Skrivet: 2009-12-10 Kl. 15:52:33
Jag har en ny blogg


1. Jag behöver en nystart och arkivet i den här bloggen är välfyllt av allt det gamla, på gott och ont.

2. Det är några få läsare jag inte vill följer mig vidare då jag kommer öppna mig mera och har en del människor som kanske inte alltid önskar mig det bästa. Därför känns det inget kul längre att dela med mig här då jag vet att det finns en del skadeglada småstadsmänniskor som gnuggar sina händer.

3 Jag namnger ingen än så länge i nya bloggen så ni kommer inte kunna googla, förr eller senare kommer väl alla hitta dit. Men där är det endast på mina villkor

4. Vill du hitta till den nya så maila mig på
[email protected]. Skriv ditt namn, ålder och vart du kommer ifrån så skickar jag nya bloggens namn.

Alla ni andra, tack för den här tiden.

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0