We need to talk

Skrivet: 2009-12-03 Kl. 16:23:34



Hej hopp.

Förklaring till att jag varit borta är mest att jag var sliten efter helgen. Den här tanten börjar liksom bli lastgammal på äldre dagar. Jag klarar inte att festa 24/7 längre. Det garanterar jag er. Mest har det med ryggen att göra, den har gjort mig påmind om dess existens den här veckan. Men inte är jag död än.

Smällfet kommer jag bli. Vi har frossat i fikabröd här i flera dagar.

Intervju har jag varit på idag. Vi tar mer om det sen när/om jag ror hem det. I globen var jag iaf.

Julefint, hade jag gjort här hemma. Sen gick alla lampor.....Innan jag hinner (orkar) åtgärda det är det förmodligen julafton 2010.


nu måste jag sticka igen, förlåt
1 Kommentarer



Postat av: Michelle

Hej! Jag läste ditt inlägg på någon sajt om att du valde din pojkväns bästa vän Johan. Jag har en liknande situation och jag hittar inte mer på nätet, alltså ingenting hjälper mig, om du vill hjälpa mig med detta så hör av dig till mig [email protected]

2010-02-18 @ 18:26:50

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0