Alltså

Skrivet: 2009-02-08 Kl. 16:03:35
När det är något på gång. Något dumt eller roligt. Som i morse. Drack 2 jättegroggar vid halv åttatiden.Ja såna tillfällen. Då befinner jag mig oftast i täten.....

  MEN

Tro det eller ej. trots påtryckningar, medbjudning och tjat.... Följer jag inte med på kryssningen som går av stapeln om någon timme. Jag är bakfull och kanske lite full. Min näsa rinner och jag har hånglat med toaletten 3 ggr. Ni läste rätt. Jag har tacos, choklad, chirre och dirre framför mig. Men jag orkar knappt sitta upp. Än mindre äta. Jag vill bara dricka läskedrycker, men DET har vi inte. Jag testade colan i morse. Den var spetsad........

.Vi har proviva björnbärsdryck. Men då skiter jag nog på mig. För till toan orkar jag inte gå. Faktum är att jag tänker ligga i den här soffan till gryningen. På Onsdag.

Om någon timme kommer Nils och Johan hem,. Jag ska pussa Nisses platta tryne. Har saknat honom.

Helgen har varit suuuuperduperkul. Särskilt Limon. vi åkte förbi stureplan och jag vinkade prinsessvinkningen. Såg nog ut som en idiot.....Men det kändes glammigt,



tack tjejer.

Hej då
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0