Arga människor

Skrivet: 2009-02-11 Kl. 13:32:03














Lev hårt - Dö ung

"Jag heter Patrik och är assistent åt änkan B på trean här i huset. Nu på lördag ämnar hon fylla 97 år och har dagen till ära bjudit hem bekanta till en liten soaré.
Eftersom det har inhandlats starkt för över fem tusen kronor och orkestern som ska underhålla har både förstärkare och trumset med sig så kan nog ljudvolymen bli aningen hög.
Men var inte rädda för att knacka på efter midnatt om ni tycker det blir odrägligt. På hennes 96-årsdag ringde ni ju ordningsmakten när hon, hennes äldre syster samt PRO:s styrelse började halsa Jägermeister i trapphuset kl. 04.30 på söndagsmorgonen. Synd att inkalla polis. ring min mobil stället:"

2 Kommentarer



Postat av: Ellinor Adolfsson

Sv: Vad glad jag blir att du älskar den ;) Tack så jätte mycket. Jag skall snart skriva om hur allt gick till jag lovar ;)

2009-02-11 @ 13:56:25
URL: http://ellinoradolfsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! skulle skriva att jag tyckte det var en bra kommentar du skickade till Kissie!

2009-02-11 @ 19:33:59
URL: http://quelinda.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0