Avundsjuka och BAJS

Skrivet: 2009-02-09 Kl. 14:58:33
AVUNDSJUK är jag på tjejerna som antagligen sitter ute på däck nu och solar. För sol är det i Sthlm. Inte ett moln.  Ser ut som en Junidag.
Men jag hade alrig kunnat följa med. Jag spydde som en gris hela dagen igår. Somnade kanske halv tolv och bortsett från en morgonkiss med Nisse sov jag ända till halv två. Jag var även  febrig i natt,... Så det var slutsupet för mig. Med det sagt så vet jag inte hur jag gör idag med hemresan för jag mår fortfarande crap. Vi får helt enkelt se SöderH.


Jag stör mig på en sak. Vi hundägare har små svarta påsar till hands när dom små liven gjort sina behov. Vi bor i ett riktigt kattområde och jag blir så jävla tokig på all kattskit som ligger överallt. Min hund äter nämligen kattskit och han trampar i kattskit...
Inte för att jag vet hur kattägare ska lösa den gåtan. Man kan ju inte smyga en hel dag på sin katt och vänta på att den ska sätta sig ...Å andra sidan är det inte bara jag som stör mig på kattskiten. Dom sätter sig gärna i sanden i lekparken. Så barn kan också få i sig bajs....Inte coolt..


DUMMA KATTER
BLÄ
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0