Oskulden

Skrivet: 2009-02-14 Kl. 03:19:36

Jag var 13 år. Jag var 13 år och galet kär. I den mest perfekta killen.  Min ungdomskärlek. Vi ringde, mailade och smsade varandra, dag som natt. Jag skröt om min pojkvän inför mina vänner. Jag var ofta hemma hos honom. Där det ofta gick över gränsen. Min gräns. Om man ser till min ringa ålder.
 
Blunda och försök minnas. Hur det kändes dom här åren(?).
En komplimang och man var herren på täppan. Och Han. HAN. Han var perfekt, han hade en ung kropp och ett ungt sinne. Det var bara KÄRLEK. MIN första kärlek. Han hade magrutor, han var brunbränd. han var oerfaren, han hade ett sexigt pojkaktigt utseende. Han hade ögon som visade kärlek gentemot mig. Han var galen i mig. I MIG??!! Jag lekte ju nyss med Barbie. Malibou barbie.

I sex månader byggde vi upp den fysiska biten. Jag tog på honom, han tog på mig. Först var det bara obekvämt, strävt och jäkligt främmande. Men när vi låg där och lärde känna varandras kroppar timme efter timme. Så till slut blev det skönt. Allt var skönt. Men man ville något mer?? Men vad.?
Hans vänner var "på" honom.
"**** är fortfarande oskuld!!"

Det var ett jäkla ståhej. Visst föll han för grupptryck. Men han pressade aldrig mig. Han var underbar...
Så en kväll efter många kvällars gnidande var det dags....JÄVLAR!!
Mitt hjärta bankade sönder bröstet. Jag cyklade till honom. Gick upp till hans rum och la mig i sängen som vanligt....

Min oskuld....Jag förlorade den inte som någon  av mina vänner eller någon annan jag hört....Visst var det tafatt, visst var det klumpigt och visst fan gjorde det ont. Men det var UNDERBART. Jag älskade verkligen för första gången.
Han var nervös men mjuk.
Han var min.
Jag var hans.
2001 var mitt år..
Vi höll ihop i 5.
Jag älskar fortfarande minnet av honom.
Jag älskar att jag kan säga att han var en stor del av mitt liv.
Den tjejen som norpar honom en dag kan skratta sig lycklig.

Älsklingar... No pressure. Men detta får ni kopiera och ta efter.
Jag vill höra på ERA virginitystories. Jag snackar om A.I, E.E, H (?), J,M...osv. Let me hear??

PÖSS

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0