Hahahaha

Skrivet: 2009-02-14 Kl. 10:39:04
Har det gamla svartvita kortet på mig (ni vet den med flätan) som bakrundsbild på skrivbordet., Nu när jag körde igång datorn har vi råkat fläcka ner den så det ser ut som det rinner en halvm snor ifrån näsan

okej, det var INTE kul...

bara för mig...

Vet ni något annat som faktiskt är kul?

Jag blekte grabbarnas hår igår och jag måste säga.....HAHAHA
Johan ser ut som en trailerbitch



Exakt den här färgen. Fast mörk botten. Och skägg.... Men annars är det faktiskt likt.
Bergman blev jättebra.. Men som han själv sa

"Om man skulle hamna i ett n*gerfängelse nu...."

Så nu är vi tre blekta blondiner i Sätra, Skärholmen, Norsborglinjen....NÅGON som ser mönstret??
Ja nu får vi inte bråka med fel personer om man säger så....

Vi måste fixa Johans hår idag..


blam
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0