Fylla och familj....

Skrivet: 2009-02-14 Kl. 02:44:48
Skyller på tv3 och tv5 när jag nu erkänner att jag och Johan är jättefulla.Yes det är mycket riktigt det ni läser. Vad ska vi hitta på när tv utbudet är skit?? Ikväll blev det sponken. Vi är inne på youtube och delar (nja) åsikter om olika artister.
Jag försöker visa Johan vad jag tycker om för musik och han försöker visa mig det vi alltid lyssnar på...


Nu när jag ändå är full av sprit och vin tänkte jag passa på att delegera ett tack. Till min (tro det eller ej) pappa. Min PAPI. Jag har faktiskt en sådan. Aldrig nämnd, aldrig klämd.
 Jo tack för gåvan. Nyttjar den nu faktiskt. Intressant. Jag är faktiskt lik min pappa utan att faktiskt växt upp med honom. Mitt musikintresse kommer faktiskt ifrån honom. Min humor också troligtvis. Annars gav nog gud mig en gåva ändå. För om sanningen ska fram....så har ingen i min familj någon humor at alls. (förlåt)

Jag har klarat mig prima utan pappa i 22år.  Men det till trots är jag ändå nyfiken på om vi har några likheter, olikheter, någon sida jag har som jag inte vet vart den kommer ifrån osv.....

Jag hoppas jag en dag kan sitta och ta en öl med min far och reda ut vissa saker. Sanningar och osanningar.
men visst finns det där....


Jag har även 3 underbara syskon. Petronella, Felicia och Oskar. 3 utöver mina "riktiga" syskon.
Jag önskar jag vore mer systerlig och höll en stadig kontakt. Det är inte själva kontakten jag har något emot. Utan själva "frågorna" jag känner mig tvungen att ställa. Ni vet.... "Hur går det i skolan?" och "Har du någon kille?"... Jag känner mig vuxen och falsk. Jag känner mig som en idiot. För det är inte dom frågorna en tonåring vill svara på. Men jag minns inte själv.... Så hur ska jag veta idag?? Dom vet hur krystat låter...Dom vet vad falskt är. Jag vill inte ha syskon som längtar efter att lägga på..... Vi vet inget om varandras liv egentligen. Vi har olika dialekter, vi har olika förflutna och vi har olka liv....


Det var familjen det...
3 Kommentarer



Postat av: Mamman

Det finns många olika slags humor.sjuk,riktig,oförstålig,platt,m.fl ochsedan vad det gäller sanningar och osanningar, finns det enbart sanningar som levereras ut på olika sätt.

2009-02-14 @ 08:48:18
Postat av: oscar din bror:D!!!

[email protected] adda min msn:)

2009-02-27 @ 14:49:27
Postat av: till Oscar lillebror

Så fort jag är inne så lovar jag dig att adda=)



Hoppas allt är bra



Kramen

2009-03-06 @ 20:31:57
URL: http://nicolinaolofsson.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0