Hola

Skrivet: 2009-02-13 Kl. 19:15:40
Jag har fikat med käraste Anna och tittat på stormagen. Hon är i sjätte månaden nu tjejen. En liten flicka blir det troligtvis. Ett Grattis till Ricky och Anna. Och lilla Stella som blir storasyster. Vi satt på ett mysigt och intimt fik i Skhlm.
Johan ghorde oss sällskap efter han slutat och vi sa hej då till Anna.

Efter det gick vi och kikade efter en skjorta till Johan och jag fick min alla hjärtans dag present. Ett par skor!! Stövlar närmare bestämt. ..

Johan köpte också ett par skor till sig själv, även ett halsband och kalsonger. Bra där för jag tänkte slänga hans byggarjalingar i smyg..

Nu är vi äntligen hemma och jag ska laga tacogratäng och sen blir det Fredagen den 13:e och (faktiskt) chipsis.

Sjukt när man gått och varit sugen en vecka och när fredagen väl kommer så är jag inte göttasugen alls. Men jag är väl inte den som är den när det finns.

Pusshej


0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0