Jag LJÖG

Skrivet: 2009-02-13 Kl. 20:36:15

Vi ska INTE se Fredagen den 13:e för vi sitter hemma i soffan och INTE på bio. Jag trodde den hade haft premiär i Americat men där hade jag fel. Världspremiär idag alltså. Vafan...

2 and a half men på teve på bästa sändningstid. Ahhh jag skulle kunna ta över alla kanaler och göra succé..
Johnny Cash dokumentär på tvåan...Aja det duger=)


Gratängen lilla bli klaaar....


Tack för att ni kommenterar btw.


Jäättekul att läsa och se varje gång jag entrar lillbloggen.


Vet ni vad jag gjorde igår.? Var rädd för att avslöja för mycket med risk att förlora min starka kvinnlighet..

Jag bajsade....På toaletten. Klockan halv elva..


Det är ganska lyhört inne på toaletten. Alltså..man hör grannarna där inne. Dom här antagligen oss också.

Men iaf, när jag spolade var det någon som skrek :

"NEEEEEJ"

"Nähe?" tänkte jag....

Sen gick jag ut med Nils. När jag kom tillbaka satt det en lapp på porten där det stog typ


"Vattnet avstängt mellan 10-12, var vänlig respektera....blaha blaha"



Alltså har min bajs flygit in i någons badrum. Jag blev lite rädd och gömde mig i vardagsrummet en timme.
Så var det med det.

Ha en bra kväll...

2 Kommentarer



Postat av: Helen

jaha, vilket sammanträffande. jo vi firar 6 år då. :)

haha, jo de är väl kanske lite typsikt för en fransk bulldogg "Du äger inte honom, han äger dig"

Hoppas ni hittar en lösning på nisses ego. :D

Detsamma. Kraam

2009-02-13 @ 20:53:48
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Helen

hahaha, rolig skithistoria :D fick liksom en bild framför mig på dina bajskorvar :P

2009-02-13 @ 20:55:31
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0