Men just ja!!

Skrivet: 2009-02-12 Kl. 22:09:09


Alla hjärtans.... Vi har faktiskt planer i helgen...

Fredagen ( i morgon) startar vi med romantik i soffan. Laga någon god mat tillsammans. ta ett glas vitt. Och jag ska minsann baka vår granne Lenas specialbrownies (kalorisnåla). Med mörka stora chokladbitar i.. SMASK.
På lördag startar vi dagen med att jag tänkte göra pannkaksfrukost på sängen till mina pojkar. På dagen blir det antingen  Djurgårdens första träningsmatch och titta på sexiga svettiga och muskulösa män som springer runt efter en boll. Johan fokuserar nog mest på själva bollspelet men ställer man upp och följer med så kan man ju lika gärna flukta lite.
Alternativt blir det IKEA. Behövs lite växter och rullgardiner. Så nu är det bara till att skaffa canal+ för våra grannar. Comhem sänder nämligen inte likvärdiga shower som vi gör efter klockan slagit tolv.
På kvällen ska vi hem till Johans syster Linnéa på Valentines fest. 30 personer (alla klädda i rött) blir det.

Jaa, en  massa massa massa mys blir det iaf=)

Vad ska ni göra??

Puss
2 Kommentarer



Postat av: Malena

Lämnar bara ett litet fotspår.. ;-)

2009-02-12 @ 22:10:30
URL: http://malenasvarld.blogg.se/
Postat av: Lina

Halloy!

Nu har jag donat lite med din design, har gjort den i min testblogg. :) Så du kan kika här:

http://linalinus.blogg.se/testbloggen och säga vad du tycker. :) Isf börjar jag lägga in den på din blogg, men det är fortf lite små ändringar kvar :) Men ville veta ungefär vad du gillar om den hittills :p Kram

2009-02-13 @ 01:21:13
URL: http://linalinus.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0