Not friends at all

Skrivet: 2009-02-04 Kl. 15:32:23

Idag klickar inte Nisse och jag alls. Han tycker jag är en idiot och jag tycker han är en skithund.

1. Han har samlat alla toalettpappersrullar i hallen och byggt ett slott

2. Han KAN hoppa upp i sängen själv men VILL inte utan gnäller, gnäller och återigen gnäller tills jag blir tokig och lyfter upp honom. När han kommit upp hoppar han ner igen och går och dricker vatten. Sen samma procedur igen.

3 Han tigger mat fast han inte får.

4. Han lyssnar inte när jag ropar.


Så nu ligger han i ett hörn och surar och jag ligger i sängen. Johan slutar tidigt idag så han är snart hemma. Då får dom gå ut ett tag för jag är less och godissugen. Jag ska lägga mig i badet och raka stjärten...









tjooo

1 Kommentarer



Postat av: Lina

Haha säkert att du addat? har inte sett något om nå sånt heller.. :/ vad knepigt det va.. :/ men skicka en kommentar på bloggen bara då, vad du vill ha för färger och så då bara. :) hur du vill ha menyn, mellanrum eller sitta ihop? kramis

2009-02-05 @ 21:00:30
URL: http://linalinus.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0