ooopsie

Skrivet: 2009-02-23 Kl. 20:44:25
Nu har jag egentligen inget att skylla mina fattiga blogginlägg på....MEN,,,,Det blir lätt så när man sitter vid en dator som denna. Har hunnit bi röksugen sedan jag satte mig och har knappt kommit in på mailen.

Shit, har moffat igen. Våfflor med glass och blåbär. Det vart sååå gott...

Annars idag har jag bara gjort ett ärende. Hade bara ett också men man känner sig lite göralös. trots det har dagen rullatpå. Var ute på en långvandring med Nisse också..Det är roligt nu när man kan släppa honom lös så han får springa av sig. Annars blir det lätt att han blir frustrerad och rastlös.

Har det gött här men längtar efter min älskling och ill Sthlm. Men blir nog inte innan helgen jag far neråt.

Jag kan uppdatera lite mera sen jag orkar inte skriva,...



tjaa
3 Kommentarer



Postat av: Maria

En lite rolig sak jag märkt hos dig är att du verkar älska riktigt bleka läppar lika mycket som jag! Härligt!!! Jag är i det närmaste besatt av bleka läppar.. Tycker inte alls om glansiga genomskinliga läppstift, eller någon ful konstig färg :P utan bleka ska dom vara :) Undrar vad du använder för speciellt läppstift?

2009-02-24 @ 23:28:28
Postat av: helen

är du kvar här uppe i norrland? vore ju kul om man träffade dig nå under tiden du är kvar. :)

kramis

2009-02-26 @ 17:48:32
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: till MARIA

Hej bruden,...



Hoppas du ser detta för jag är torsk på att svara på kommentarer, men jag älskar att få dem...



Ja eftersom jag då jag sminkar mig spacklar på hej vilt så försöker jag följa regeln "antingen eller". Man ska med sotade ögon aldrig använda läppstift eller glans i starka rosa/röda färger. För då blir man clown. Som när man druckit rödvin in på småtimmarna.



Jag brukar använda fundation eller concealer i tunnt lager men sedan matta av med ett puder i färgen jag använder.



Jag använder mig av tre olika concealer beroendes på hur hyn känns. Antingen ett från variant (helt seröst alltså, för 25kr), ett från max factor 80-90 och ett lite dyrare från make up factory för 250.



Bara man inte lagrar på så det ut som Kissieidomin.=)

2009-03-06 @ 20:39:18
URL: http://nicolinaolofsson.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0