real wild one

Skrivet: 2009-02-28 Kl. 10:40:15
Solen skiner, vi är uppe i tid, vi ska på frallaträff (troligtvis, om vi hittar rätt) och jag kan ha mina kläder. Ett par pjucks i strl 39 är för stora och mina jeans sitter kanon., Fast jag ätit mazariner om natten hos mormor och morfar

Its a miracle...



Johan är på sitt Lördagshumör. Städhitler. Det är nog ett bestående men som medföljde från Åsgatan. Åsagatan var nämligen för er som inte vet det en stor ormgrop utan själva sexet. Ormarna söp, slogs, söp mer och skitade ner, sen slingrade dom sig hemåt igen (nja, dom flesta)  och ormen Johan fick ensam städa sin grop. Inte så roligt.
Jag försökte förklara min teori för honom idag, det där om ormarna. Att jag inte är en sådan, utan en prinsessa som faktiskt spenderar veckorna åt städning och därför inte vill lägga mina Lördagsförmiddagar på sånt borgerligt slaveri.

 Han lyssnade inte

Well..

Byxorna passar iallafall

0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0