Rubriken ja

Skrivet: 2009-02-19 Kl. 23:21:04
Hej hopp..'

Jag uppdaterar lite snabbt trots gruset i ögonen..Kan vara linserna jag inte plockat ut än, kan även vara sömnisen jag tog för en stund sedan...

Ligger i dubbelsängen med Amanda och Nisse. Här har jag spenderat min vecka som kantrats av  frosseri på högsta nivå.. 7 deadly sins, Jag har nog uppnått alla..

Mormor kan verkligen locka, fresta och tvinga i mig götta, Jag har ätit chips och en semla sedan jag kom hem ikväll. Fast det kan jag egentligen inte skylla på henne. Hon sover nämligen. Äh vad 17... Ny vecka om två dagar. ...

Har varit hos Mamma tidigare ikväll. Hon gav mig biffar, massage och ett bad.... Hon badade mig inte, men hon kastade in en handduk, Mimmi var också hemma. Kul att träffa sina egna och prata lite...

Annars har jag spendera veckan åt Nisse, möten och softa dagar. Passar alltid på att försöka sova ut utan skuldkänslor, slappa framför gamla filmer utan skuldkänslor och bli omhändertagen utan skuldkänslor när jag är hemma i Haga..


Men nej nu måste jag släppa efter här...

Kom och ta mig J.B

Ta mig sa ja
3 Kommentarer



Postat av: Hannes

J.B e d John Blund lr? =P

2009-02-21 @ 22:35:33
Postat av: Helen

klart du förtjänar lite lyx och ompyssling! :)

2009-02-22 @ 17:25:46
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: till hannes

Yes där satte du huvudet på spiken hannes=)

2009-03-06 @ 20:30:38
URL: http://nicolinaolofsson.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0