strange facts about yesterday

Skrivet: 2009-02-08 Kl. 16:19:45

1. Jag blev biten . Jag tror i ansiktet.

2. En fruktasvärt ful transvestit raggade på mig. Alltså en riktig styggelse, Han kanske trodde jag också var en. Transa alltså.

3. Jag tog upp Helens örhänge ur toaletten. Som inte var spolad. Ute, på krogen. Jag sköljde av den och gav henne den hjälteligt. Det hängde dock  fortfarande papper på den.

4.Jag förökte ligga med Johan i natt. Grejen var bara den att han sov. Så det gick inte bra.

5. FCZ Thore hängde efter mig som en svans.

6. En äcklig dörrvakt försökte ligga med mig på toaletten.  Jag sa nej tack. Ligga och ligga förresten. Han försökte stå. Eller nått.

7. Jag fällde en tår för jag vart så arg på mig själv. För att jag tappat bort körkortet. "Fan då fick mamma rätt tänkte jag"
Grejen var den att jag gett körkortet till Madde för att INTE tappa bort det.

8. Det vart dyrare att åka taxi 15 minuter än Limo i över en timme.

9. Jag har nu kräkts 4 ggr.

10.  Jag fick ont i lungorna på krogen. Så jag tog ett bloss. Det hjälpte....''



3 Kommentarer



Postat av: MANDY

Fan jag hade också velat åka limo och dricka champagne!!

2009-02-09 @ 12:37:32
Postat av: Madde

Nej nej Nicco, det var MITT örhänge som du tog upp ur toaletten. Hur är det med ditt minne? :D Tack för en underbart trevlig helg iaf.. Synd att du inte kunde följa med på båten för där hände det ännu mera minnesvärda stunder ;) Vi får helt enkelt göra om det.. Nästan alla har fått rabatt checkar på en ny resa inom 3 månader så :) Ha det bra! / Madde

2009-02-10 @ 17:54:19
Postat av: Helen

haha maddes örhänge :)

Tack för en underbar oförglömlig helg. Hoppas vi gör om det inom de tre månaderna vi har kryssningscheckarna :)

Ha de bra tjejen!

Puss /Helen

2009-02-11 @ 18:14:06
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0