Tummen upp

Skrivet: 2009-02-12 Kl. 21:42:17


KLART: Söderhamn Söndag kväll. Dig Emma ska jag spendera ett dygn med i ensamhet. Vi kan göra vad du vill. Om du fortfarande vill ha mig?? Du kommer nog inte ihåg hur jag ser ut...Förlåt att jag inte ringde upp förresten. Ringer i morgon

NÄSTAN KLART: Möten inför veckan.

DEFINITIVT KLART: Att jag måååste träffa Bollnäsbrudarna snart igen. Blir ev en hundträff till veckan. Kanske lite Supé också??

INTE SÅ KLART: Metaltown. Men vill, vill och VILL för 17.

KNASIGT KLART: Sälen, paddling, camping och öl.

OKLART: Min vår!!

JÄVLIGT KLART: Att jag är väldigt nöjd med mitt liv och min "ekonomi" när jag tittar på Lyxfällan ikväll. Fan jag har ångest över räkningar på småsummor i jämförelse med stackars tokiga människor där ute. Hur fattig jag än varit har jag aldrig övervägt Smslån. Vilken skitgrej..

Hoppas jag berikade ditt liv med den infon.

PS. Manda.. Vi skaa ha en tjejkväll.!!
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0