Tur att man har Nisse

Skrivet: 2009-02-12 Kl. 14:18:13
Annars vet jag inte hur det skulle gå.

När han har varit ute eller badat brukar jag slänga fram hans stora handduk och säga åt honom att torka sig. Självklart vet han hur man gör det och rullar, gnussar och ålar sig på handduken medans jag hjälper till. Han gnuggar framförallt huvudet mot handduken. Ja det ser ganska roligt ut...

Matte själv....hon är inte hälften så duktig. Hon glömmer nämligen handduken i sovrummet var gång hon tar ett bad och får sedan droppandes gå genom lägenheten för att hämta den. Varje gång demonstrerar Nilsy hur man gör för att bli torr. Han skäller och rullar runt. på mattorna och vill väl att jag ska göra samma sak. 

Så gör man matte, skärp dig!!.

Ja skärp mig 

4 Kommentarer



Postat av: Ida

Ah :) hundar är hunderbara!



Det kommer bli nice... Vi har bokat femstjärnigt all inclusive hotell, så det blir nog bra :)

2009-02-12 @ 14:34:19
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Ida

Nej, finns inga band jag vill se på metaltown direkt, det blir sweden rock... Metal Town är ju så dyrt också, så vi fördrar sweden rock. Men det är ju i Göteborg så vi borde ju kunna ses iaf :) Vore kul att partaja lite kanske...



Du ska inte till Sweden Rock?

2009-02-12 @ 16:45:26
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Helen

härligt. klart vi måste ses. Nisse kan få träffa min ena hund, Ozzy, den lilla. Den stora är alldeles för klumpig och ouppfostrad. Nästa fredag är syrran ledig och jag slutar vid halv ett. då kanske? :) vi kommer till dig i mars igen lät de som. :) Om du är hemma och inte har några planer. så får vi ta kryssning då igen, fast då ska du inte bli så jäkla dålig/bakis. Kraam

2009-02-12 @ 20:54:40
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Madde Hamrén

Fan vad jag diggar dig och din blogg Nicolina :) Alltid lika roligt att läsa när du skrivit ett nytt inlägg. Nisse är såååå sööööt!!!Mera bilder.. Kram

2009-02-13 @ 19:15:24

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0