Undervattenslekar

Skrivet: 2009-02-11 Kl. 11:25:35
Igår när jag låg i badet kände jag mig lite ensam och skrek att Johan skulle komma in och baja. Han är ett verktyg att lita på så självklart satt han på toaletten inom kort. Sedan låg jag och visade mina konster. Jag dök under ytan och höll upp enbart duschslangen och vinklade den åt sidorna. När jag inte orkade hålla andan längre flög jag upp och skrek:
"Såg du vad jag var??"

Johan sneglade nonchalant  upp bakom labtopen...
"Jaa, en Ubåt"

"Rätt"




(Nej det är inte en haj, det är ett periskop)

Jag gjorde Titanic också om någon undrade?


Fin låt, mycket fin låt.
1 Kommentarer



Postat av: Daniel

Vilken mäktig ubåt du måste ha varit!

2009-02-11 @ 13:43:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0