Vad vill ni egentligen??

Skrivet: 2009-02-14 Kl. 03:44:20

Vad vill NI att jag ska skriva mer om??


Jag tycker jag driver en rätt trevlig blogg. Jag outar min pojkvän, mina vänner och i stort sett mitt liv. Jag humoriserar och skvallrar. Jag skriver inte om mode men det kan ni ju också...glömma. Det är inte jag....Jag är snygg som jag är. Jag följer inte trender slaviskt och kommer aldrig göra.

MEN....

Ge mig åsikter.

Vad vill ni ha mera av??


Vet ni vad jag vill ha av er???


Nudepictures....



Nicolinaolofsson@.....


Nej det vill jag inte ha=)


Jag vill ha kommentarer.

1 Kommentarer



Postat av: Helen

haha, berättar om min tagna oskuld under nästa stockholmsweekend. Vill inte utelämna för mycket i min blogg då det kommer tas upp av medierna när den blir lika stor som blondinbellas. ;P haha.

tack för tipsen, just nu funderar vi mest på london, men jag får för mig att de bara regnar där hela tiden. haha. Kram

2009-02-14 @ 10:03:30
URL: http://helenm.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0