Weekend the end, RAPIDO

Skrivet: 2009-02-01 Kl. 18:40:20
Vi var ju på frallaträff i Hagaparken igår. Helt fantastiskt att se alla frallor nosa, leka tjivas och springa. Det var verkligen skillda storlekar, färger och former. Tyvärr blev ju kameran stulen av något slödder på en fest jag var på för någon helg sedan så tyvärr kan jag inte bjussa på bilder innan dom dykt upp på frallornas egna hemsida. Men typ såhär såg det ut



Lägg till 25 till. Fast tro mig, dom satt inte still en sekund.
Till min stora förvåning fick vi väldigt mycket beröm för Nisses uppfostran och även utseendet.  Kul att höra när man själv tycker att jag är lite slapphänt med uppfostran ibland.

Efter Haga var vi på stan och gjorde ärenden och jag åkte sedan hem till ett varmt bad och ett glas vin. Som sedan blev två. Multiplicera det med fyra och tillsätt Zanna, hångel med Nelson och en sjujävla födelsedagsfest med 30 polare. Jag skakade hand så gäddhänget fösvann (NOT), hann inte långt innan vi åkte in till Snaps  och dansade. Hade det super. Plus att Johan kom på slutet och dansade lite han också.

Avslutade på mc donalds och svarttaxi hem till Sätra. Var så hungrig att jag kunnat äta Nisse och Johan i en tugga. Men till min ENORMA besvikelse hade cola lighten (och ni vet nog alla hur den smakar på donken) runnit ut över strips och burgare så det smakade skit. Så jag shottade cheesedippen och gav Nisse mat för 180kr. Han kalasade. Tur att han inte fick rännskita bara. Då hade nog mitt hjärta stämplat ut idag.

Vi ska nog titta på Bolt ikväll...  Ger er mitt betyg sen.

Nu sitter hunden min och tittar på mig med sina fina ögon. Han vill att jag ska springa så han får jaga mig. Eller att jag kryper på alla fyra.  Undrar om han tycker det är roligt egentligen eller om han blir uppspelt för att han tycker jag är sjuk i huvudet.?



Ikväll blir det love. Det blir love som aldrig förr...

Love chips
1 Kommentarer



Postat av: mikaela

söta vovvsingar. :)

2009-02-04 @ 12:44:53
URL: http://ingamikaela.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0