Secrets

Skrivet: 2009-01-30 Kl. 21:50:11
Johan börjar bli lite full tror jag. Han sitter ute i soffan och dricker rödvin så det står härliga till. Jag har tagit ett bad och talat med Emelie i telefon.

Tänkte köra en lek med er. När det ändå är Fredag och allt. Minns ni "Jag har aldrig."??? Min lek heter Jag har. För att inte krångla till det.
Minns när man som 15årig tös satt på dessa supafester och lekte "jag har aldrig" med en massa äldre grabbar.
 "Jag har aldrig hånglat med en tjej" sa någon och man tog snabbt en stor klunk grogg gjord på apelsinjuice och hembränt, tittade fort om någon såg att man minsann gjort både det ena och det andra. Självklart brölade och hejade killarna på runt om och man blev riktigt stolt.

Anyway. Leken går ut på att du ska berätta åtta hemligheter  eller snaskigheter om dig själv. Kott och gott...och blandat.

JAG HAR:
 
Fällt en tant en gång.

(Förklaring, hon behövde lugna ner sig)

JAG HAR
:

Sålt hembränt

(Förklaring, jag var sexton och behövde pengar)

JAG HAR:

Gett min pojkvän en sömntablett utan hans vetskap.

(Förklaring, han var tjatig. Nej jag tänker inte berätta vilken av dom)

JAG HAR:

Terroriserat Peter Siepen på spybar

((Förklaring, enda kändisen där)


JAG HAR:

Druckit 17 tequila, hoppat bungyjump och gaddat mig, samma natt

(Förklaring: Jag vart full)

JAG HAR:

En fetish för pyamaser. Love them.

((Förklaring, jag gillar pyamaser))

JAG HAR:

Åkt med på en fyllekörning och krockat

(Förklaring, jag hade festat i en vecka och hade väl inga gränser.

JAG HAR:

Stulit öl av en däckad kille i ett dike vid finlandsfärjorna när jag skulle kissa.

(Förklaring, jag och Bergman behövde dom bättre.)





JAG UTMANAR. Jenny M, Emilie, Anna och Amanda



Alla som vill får självklart följa upp min lek.

 Nu ska jag titta på film
0 Kommentarer




KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0